fafvn (fafvn) wrote,
fafvn
fafvn

Ода 2подвєсу.

От катнешся зараз ти на епіку, прозрієш і потім буде тебе твій ровер харити ))


Дякуючі магазину МТБ-байк (https://www.facebook.com/events/306219109557943/?ref=22) навіть такий злиденний прошарок суспільства , до якого я відношусь, отримав змогу доторкнутись, покататись, відчути і зрозуміти ровери для щасливих та багатих.



Мій коллєга прихворав і на тест я поперся сам , але це і до кращого, на одинці з байком якось кращє можна його оцінити

На тест можна було взяти один з 10 Спешалайздів на пів дня.
Педалі я привіз своі котакти з дешевоі серіі, як оказалося досить нормально працюють, і купівля аналогічних серіі XTR- чисте марнотратство, пішов на поводу у веломайстра.
Взяв я собі карбоновий епік з 29" колесами і мізками в задньому аморті, розмір L (http://www.specialized.com/us/en/bikes/mountain/epic/epic-comp-carbon-29). Найдешевша комплектація передбачає купу желіза (руль, винос, підседіл....) думаю повністю закарбонений і з трохи вищою класом вилкою, буде взагалі неперевершено.

Катаюсь я на Треку (http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/2013/archive/trek/superfly_al_elite/#/int/en/archive-model/details?url=int/en/bikes/2013/archive/trek/superfly_al_elite), не найгірший ровер -хардтеіл, по вазі може трохи легший за данний карбон.

Поперше приємно здивував передній дабл(2 зірки з переду(в мене 3)), діапазону передач цілком вистачає для катання по горам і містом, походу 3-а велика звєзда стає рудементом переходу з шосе в маунтін. Правда тепер все йде до 1 зірочки).

Ізда містом-асфальтом з ямками досить комфортна, по рівному ровер стає жосткім, на ямках включається зад. Єдине що спершу напрягало то робота його "мозгів"-щєлчйок, по привичці асоціювався з поломкою, але вже за 30хв катання перестав звертати на то увагу.. Іхалось швидко і комфортно , через жорстку на рівному підвіску ККД педалювання майже хардтеіл.

"Ну та епік то теж підвіс, але з брейном.
В інших підвіска спроектована так, що навіть без аморта нагрузка на педалі практично не впливає на розхитування.
+ качають їх так, що спрацьовують на середніх і великих нерівностях."(Славік Сорока)



Гравійний спуск, на початках при малій швидкості можна іхати в сідлі, ровер гарно гасить відраціі і можна комфортно керувати і дупою прижимати задне колесо . На більшому розковбасі встати таки прийшлось , але ровер таки був значно керованіший за мій Трек.



Вузькі стежинки з мілким гравієм також ідеться дуже кайфово, звісно швидкість губиться але то плата за шекарно-комфортну керованість.



Лісові стежки (надибав досить гідну ендуру трасу в вовченцях). Реально відчутно наскільки данний 2-підкіс гарно карабкається вгору, з легкісту давалися ап-крутяки. Я чогось думав що на дивані підйоми дуже важко даються, оказивається навпаки

"На підвісі торчки якраз краще мають даватися і даються, бо торчки важко виїхати через те, що втрачаєш зчеплення заднього колеса, а підвіс вдавлює постійно заднє колесо і не дає йому так легко пробуксувати."(Славік Сорока)



Нарахунок деяких підйомів були сумніви чи виіду але далися легко навіть не на найменшій з передач.

природні пульки-трампліни вискакував і мяко приземлявся

Єдиний мінус даноі комплектаціі в лісі просто "агромний" (довгий) руль. З непривички мав шанс не вписатися поміж машин і дерев, але все гуд.

Такі тести шекарний двигун продаж, після цього епіка , мій хардтеім мене вже незадовільняє)(( Єдине що стримує(мабуть всіх) від купівлі такого щєстя то непідйомна для мене ціна. А так зараз , якби купляв байк то тільки 2-о підвіс в сторону жорсткохвостих навіть би не дивився.)
Tags: кроскантрі, фото
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments